Poświadczenia zameldowania i udzielanie informacji adresowych
Poświadczenia zameldowania i udzielanie informacji adresowych
Miejsce załatwienia
Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, pokój nr 14, tel. (086) 476-80-11 wew. 30, Urząd Stanu Cywilnego
Wymagane dokumenty
- wniosek o wydanie poświadczenia zameldowania
- dowód osobisty do wglądu
Opłaty
W zależności od tego, do jakich celów ma służyć poświadczenie wysokość opłat jest zróżnicowana, np. w sprawach prywatnych opłata skarbowa w kwocie 17 zł.
Opłatę skarbową dokonuje się w kasie Urzędu Gminy (pokój nr 18, II piętro) lub na rachunek bankowy 85 8770 0004 0000 0677 2000 0040.
Termin załatwienia
Na bieżąco.
Tryb odwoławczy
Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia wnosi się do Wojewody Podlaskiego, za pośrednictwem Wójta. Zażalenie wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie.
Uwagi
Po rozpatrzeniu wniosku o wydanie poświadczenia zameldowania wydaje się zaświadczenie zgodnie z rejestrem aktualnych i byłych mieszkańców gminy.
Opracował
Hanna Szabłowska
Akceptował
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego Janina Pieńkowska
Zatwierdził
Robert Maciej Rosiak