Poświadczenia zameldowania i udzielanie informacji adresowych

Poświadczenia zameldowania i udzielanie informacji adresowych

Poświadczenia zameldowania i udzielanie informacji adresowych

Miejsce załatwienia
Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, pokój nr 14, tel. (086) 476-80-11 wew. 30, Urząd Stanu Cywilnego

Wymagane dokumenty
- wniosek o wydanie poświadczenia zameldowania

- dowód osobisty do wglądu


Opłaty
W zależności od tego, do jakich celów ma służyć poświadczenie wysokość opłat jest zróżnicowana, np. w sprawach prywatnych opłata skarbowa w kwocie 17 zł.


Opłatę skarbową dokonuje się w kasie Urzędu Gminy (pokój nr 18, II piętro) lub na rachunek bankowy 85 8770 0004 0000 0677 2000 0040.


Termin załatwienia
Na bieżąco.

Tryb odwoławczy
Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia wnosi się do Wojewody Podlaskiego, za pośrednictwem Wójta. Zażalenie wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie.

Uwagi
Po rozpatrzeniu wniosku o wydanie poświadczenia zameldowania wydaje się zaświadczenie zgodnie z rejestrem aktualnych i byłych mieszkańców gminy.


Opracował
Hanna Szabłowska

Akceptował
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego Janina Pieńkowska

Zatwierdził
Robert Maciej Rosiak

Urząd Gminy Szumowo
ul. 1 Maja 50
18-305 Szumowo

e-mail: sekretariat@szumowo.pl
e-mail: szumowo@szumowo.pl
tel: 864768011, 862244140, 86 2244141

Powrót na początek strony