Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze - Sekretarz Gminy

Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

Wójt Gminy Szumowo
ogłasza nabór na wolne stanowisko Sekretarza Gminy

miejsce pracy: Urząd Gminy Szumowo ul. 1 Maja 50, 18-305 Szumowo

1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) wykształcenie wyższe;
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
4) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
6) nieposzlakowana opinia;
7) wymagany czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135), w ty co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 cytowanej ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych;
8) brak przynależności do partii politycznej;
9) niekaralność zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.

2. Wymagania dodatkowe:

1) znajomość regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej;
2) umiejętność praktycznego stosowania przepisów;
3) umiejętność opracowywania aktów prawnych;
4) zdolność podejmowania decyzji;
5) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi;
6) umiejętność organizowania sprawnej i efektywnej pracy zespołu;
7) rzetelność, terminowość, odpowiedzialność za realizowane zadania;
8) wysoka kultura osobista;
9) biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych;
10) prawo jazdy kat. B;
11) koncepcja funkcjonowania Urzędu Gminy Szumowo.


3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) zapewnienie sprawnego funkcjonowania i organizacji pracy Urzędu Gminy;
2) nadzór nad organizacją pracy urzędu oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr;
3) nadzorowanie przestrzegania zasady rzetelnego i terminowego załatwiania spraw interesantów;
4) opracowywanie projektów zmian regulaminów wewnątrzzakładowych;
5) nadzór nad rozpatrywaniem i załatwianiem skarg i wniosków;
6) prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi;
7) nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady Gminy oraz zarządzeń i decyzji Wójta;
8) nadzór nad wykonywaniem zadań wynikających z Kodeksu Wyborczego;
9) nadzór nad prowadzeniem spraw z zakresu oświaty;
10) wykonywanie innych zadań określonych pełnomocnictwami i upoważnieniami udzielonymi przez Wójta Gminy.

4. Warunki pracy na stanowisku:

1) planowane zatrudnienie od 1 kwietnia 2025 r.
2) praca w pełnym wymiarze czasu pracy: 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie;
3) pierwsza umowa o pracę zawarta na czas określony 6 -mcy;
4) praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie;


5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1) CV z opisem przebiegu pracy zawodowej;
2) kwestionariusz osobowy dołączony do ogłoszenia;
3) list motywacyjny;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających;
a) staż pracy (świadectwa pracy) lub zaświadczenie z obecnego zakładu pracy,
b) dyplom/y ukończenia studiów,
c) posiadane uprawnienia i ukończone kursy.
5) oświadczenie kandydata o:
a) stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków,
b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) posiadaniu obywatelstwa polskiego,
d) nieposzlakowanej opinii,
e) braku zakazu pełnienia funkcji wiązanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
f) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
6) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (j. t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135),
7) koncepcja funkcjonowania Urzędu Gminy Szumowo.


UWAGA.

CV, list motywacyjny, oraz wszystkie oświadczenia wymienione w ust. 4 winny być własnoręcznie podpisane przez osobę składającą ofertę.
Kserokopie świadectw pracy, dyplomów, dokumentów potwierdzających ukończenie kursów i szkoleń powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata ubiegającego się o stanowisko sekretarza gminy.

6. Informacja o warunkach pracy i wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

1) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Szumowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi 6%.

7. Miejsce i termin złożenia dokumentów, pozostałe informacje:

1) wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Szumowo lub pocztą na adres: Urząd Gminy Szumowo ul. 1 Maja 50, 18-305 Szumowo w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 lutego 2025 r., w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu kandydata, z dopiskiem „nabór na stanowisko Sekretarza Gminy”. W przypadku nadania ofert pocztą decyduje data wpływu do Urzędu;
2) dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane w nienaruszonej kopercie na adres zwrotny.
3) kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
4) Wójt Gminy Szumowo zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania konkursowego na stanowisko Sekretarza Gminy lub jego unieważnienia, w szczególności wobec stwierdzenia w trakcie procedury naboru braku wolnego stanowiska urzędniczego;
5) o rozstrzygnięciach postępowania konkursowego, aplikantów powiadamia się telefonicznie lub drogą pocztową;
6) dokumenty osób, które nie spełniły wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu zostaną odesłane drogą pocztową;
7) dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do rozmowy kwalifikacyjnej będą przechowywane w Urzędzie Gminy zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt;
8) informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej;
9) osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” Krajowego Rejestru Karnego.

                                                                                                                                                           Wójt
                                                                                                                                                    Andrzej Pskiet

Urząd Gminy Szumowo
ul. 1 Maja 50
18-305 Szumowo

e-mail: sekretariat@szumowo.pl
e-mail: szumowo@szumowo.pl
tel: 864768011, 862244140, 86 2244141

Powrót na początek strony