Zimowe utrzymanie dróg

3.Przetarg nieograniczony na zimowe utrzymanie dróg położonycvh na terenie gminy Szumowo.
Untitled

Zarządzenie Nr 67/07

Wójta Gminy Szumowo

z dnia 26 października 2007 r.

w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na zimowe utrzymanie dróg położonych na terenie gminy Szumowo

Na podstawie art. 10 ust.1 i art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r Nr 164 poz. 1163 z poźn. zm.), zarządza się, co następuje:

§ 1.

1.Wszczyna się zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na zimowe utrzymanie dróg położonych na terenie gminy Szumowo.

2. Treść ogłoszenia dotyczącego przetargu, o którym mowa w ust. 1 stanowi załącznik do zarządzenia.

§ 2.

Zarządzenie podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Szumowo, zamieszczeniu na stronie internetowej Urzędu Gminy Szumowo oraz portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.

§ 3.

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji.

§ 4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załącznik do zarządzenia Nr 67/07

Wójta Gminy Szumowo GPI 341 - 11/07 z dnia 26 października 2007 r.

Wójt Gminy Szumowo

ogłasza przetarg nieograniczony na zimowe utrzymanie

dróg położonych na terenie gminy Szumowo

1. Określenie trybu zamówienia.

Zamówienie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust.1 i art. 40 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z poźn. zm.).

2. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Gminy Szumowo www.szumowo.pl/zamówienia publiczne.

3. Określenia przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg położonych na terenie gminy Szumowo w sezonie zimowym 2007/2008 tj. odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi oraz śliskości pośniegowej.

Wykonawca wyłoniony z przetargu zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zaleceniem Zamawiającego w ciągu 2 godz. od momentu zgłoszenia przez osobę upoważnioną do pełnienia kontroli ze strony Zamawiającego.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Szczegółowy opis części zamówienia przedstawia SIWZ.

4. Informacje o możliwościach złożenia oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

5. Termin wykonania zamówienia.

Terminy realizacji zamówienia ustala się do dnia 31 marca 2008 r.

6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków.

Każdy oferent biorący udział w postępowaniu o zamówienie publiczne winien złożyć ofertę i oświadczenie, których wzory przedstawione są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki uczestnictwa w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 pkt 1-4, oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt. 1-4.

7. Informacja na temat wadium.

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

8. Kryteria oceny i ich znaczenie.

Głównym kryterium oceny jest cena.

W odniesieniu do zwalczania gołoledzi oraz śliskości pośniegowej- cena netto za 1 kilometr posypania = 100%, w odniesieniu do odśnieżania- cena godziny pracy (nośnik + pług) = 100%.

9. Miejsce i termin składania ofert.

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, pok. Nr 7, do dnia 12 listopada 2007 r., do godz 900.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, pok. Nr 12, dnia 12 listopada 2007 r. o godz 930.

10. Termin związany ofertą.

Termin związania ofertą rozpoczyna się z dniem upływu terminu do składania oferty i trwa przez okres 30 dni.

11. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej. Nie dotyczy.

12. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów. Nie dotyczy.

13. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczną. Nie dotyczy.

Urząd Gminy Szumowo
ul. 1 Maja 50
18-305 Szumowo

e-mail: sekretariat@szumowo.pl
e-mail: szumowo@szumowo.pl
tel: 864768011, 862244140, 86 2244141

Powrót na początek strony