Wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi wewnętrznej w m. Srebrna
12.Przetarg nieograniczony na wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi wewnętrznej w miejscowości Srebrna...
Zarządzenie Nr 95/08
Wójta Gminy Szumowo
z dnia 26 maja 2008 r.
w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi wewnętrznej w miejscowości Srebrna
Na podstawie art. 10 ust.1 i art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655), zarządza się, co następuje:
§ 1.
1. Wszczyna się zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi wewnętrznej w miejscowości Srebrna.
2. Treść ogłoszenia dotyczącego przetargu, o którym mowa w ust. 1 stanowi załącznik do zarządzenia.
§ 2.
Ogłoszenie podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Szumowo, zamieszczeniu na stronie internetowej Urzędu Gminy Szumowo oraz portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
§ 3.
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Gospodarki Przestrzennej
i Inwestycji.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik do zarządzenia Nr 95/08
Wójta Gminy Szumowo
GPI 341 - 4/08 z dnia 26 maja 2008 r.
Wójt Gminy Szumowo
ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie nawierzchni bitumicznej
drogi wewnętrznej w miejscowości Srebrna
Określenie trybu zamówienia.
Zamówienie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust.1 i art. 40 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655).
2. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Gminy Szumowo ug-szumowo.pbip.pl
Określenia przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi wewnętrznej w miejscowości Srebrna na odcinku dł. 1154,5 m szer. 3,5 m i gr. 5 cm (2+3) o łącznej powierzchni ok. 4040,75 m2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
4. Informacje o możliwościach złożenia oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia.
Terminy realizacji zamówienia ustala się do dnia 31 października 2008 r.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków.
Każdy oferent biorący udział w postępowaniu o zamówienie publiczne winien złożyć ofertę i oświadczenie, których wzory przedstawione są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki uczestnictwa w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 pkt 1-4, oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt. 1-4.
7. Informacja na temat wadium.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
8. Kryteria oceny i ich znaczenie.
Głównym kryterium oceny jest cena:
cena brutto za całość zamówienia = 100 %.
9. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, pok. Nr 8, do dnia 16 czerwca 2008 r., do godz. 900.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, pok. Nr 7, dnia 16 czerwca 2008 r. o godz. 915.
10. Termin związany ofertą.
Termin związania ofertą rozpoczyna się z dniem upływu terminu do składania oferty i trwa przez okres 30 dni.
11. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Nie dotyczy.
12. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony innternetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów. Nie dotyczy.
13. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elekrtoniczna. Nie dotyczy.