Zimowe utrzymanie dróg położonych na terenie gminy Szumowo
29.Przetarg nieograniczony na zimowe utrzymanie dróg położonych na terenie gminy Szumowo w sezonie zimowym 2008/2009...
Zarządzenie Nr 130/08
Wójta Gminy Szumowo
z dnia 27 października 2008 r.
w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na zimowe utrzymanie dróg położonych na terenie gminy Szumowo w sezonie zimowym 2008/2009
Na podstawie art. 10 ust.1 i art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171 poz.1058), zarządza się, co następuje:
§ 1.
1.Wszczyna się zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na zimowe utrzymanie dróg położonych na terenie gminy Szumowo w sezonie zimowym 2008/2009.
2. Treść ogłoszenia dotyczącego przetargu, o którym mowa w ust. 1 stanowi załącznik do zarządzenia.
§ 2.
Zarządzenie podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Szumowo, zamieszczeniu na stronie internetowej Urzędu Gminy Szumowo oraz portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
§ 3.
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Gospodarki Przestrzennej
i Inwestycji.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik do zarządzenia Nr 130/08
Wójta Gminy Szumowo GPI 341 - 12/07 z dnia 27 października 2008 r.
Wójt Gminy Szumowo
ogłasza przetarg nieograniczony na zimowe utrzymanie
dróg położonych na terenie gminy Szumowo w sezonie zimowym 2008/2009
1. Określenie trybu zamówienia.
Zamówienie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust.1 i art. 40 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171 poz. 1058).
2. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Gminy Szumowo ug-szumowo.pbip.pl
3. Określenia przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg położonych na terenie gminy Szumowo w sezonie zimowym 2008/2009 tj. odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi oraz śliskości pośniegowej.
Wykonawca wyłoniony z przetargu zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zaleceniem Zamawiającego w ciągu 2 godz. od momentu zgłoszenia przez osobę upoważnioną do pełnienia kontroli ze strony Zamawiającego.
Wspólny Słownik Zamówień (PCV)- 90620000-9, 90630000-2.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Szczegółowy opis części zamówienia przedstawia SIWZ.
4. Informacje o możliwościach złożenia oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia.
Terminy realizacji zamówienia ustala się do dnia 30 kwietnia 2009 r.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków.
Każdy oferent biorący udział w postępowaniu o zamówienie publiczne winien złożyć ofertę i oświadczenie, których wzory przedstawione są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki uczestnictwa w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 pkt 1-4, oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt. 1-4.
7. Informacja na temat wadium.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
8. Kryteria oceny i ich znaczenie.
Głównym kryterium oceny jest cena.
W odniesieniu do zwalczania gołoledzi oraz śliskości pośniegowej- cena netto za 1 kilometr posypania = 100%, w odniesieniu do odśnieżania- cena godziny pracy (nośnik + pług) = 100%.
9. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, pok. Nr 8, do dnia 4 listopada 2008 r., do godz 900.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, pok. Nr 7, dnia 4 listopada 2008 r. o godz 915.
10. Termin związany ofertą.
Termin związania ofertą rozpoczyna się z dniem upływu terminu do składania oferty i trwa przez okres 30 dni.
11. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej. Nie dotyczy.
12. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów. Nie dotyczy.
13. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczną. Nie dotyczy.
14. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających. Nie dotyczy.