Menu

Usuwanie odpadów zawierających azbest z terenu gminy Szumowo.

Zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na usuwanie odpadów zawierających azbest z terenu gminy Szumowo.
Untitled

Zarządzenie Nr 26/11

Wójta Gminy Szumowo

z dnia 16 maja 2011 r.

w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na usuwanie odpadów zawierających azbest z terenu gminy Szumowo

Na podstawie art. 10 ust.1 i art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.)., zarządza się, co następuje:

§ 1.

1. Wszczyna się zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na usuwanie odpadów zawierających azbest z terenu gminy Szumowo.

2. Treść ogłoszenia dotyczącego przetargu, o którym mowa w ust. 1 stanowi załącznik do zarządzenia.

§ 2.

Ogłoszenie podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Szumowo, zamieszczeniu na stronie internetowej Urzędu Gminy Szumowo oraz portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.

§ 3.

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji.

§ 4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załącznik do zarządzenia Nr 26/11

Wójta Gminy Szumowo

GPI.271.7.2011 z dnia 16 maja 2011 r.

Wójt Gminy Szumowo

ogłasza przetarg nieograniczony na usuwanie odpadów zawierających

azbest z terenu gminy Szumowo.

  1. Określenie trybu zamówienia.

Zamówienie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust.1 i art. 40 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.)

2. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Gminy Szumowo ug-szumowo.pbip.pl

  1. Określenia przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.

Przedmiotem zamówienia jest demontaż pokryć dachowych w postaci płyt azbestowo - cementowych płaskich i falistych pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz zabezpieczenie, załadunek, transport i zdeponowanie na składowisku odpadów zawierających azbest.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składanie ofert częściowych.

CPV - 90650000 - 8.

4. Informacje o możliwościach złożenia oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

5. Termin wykonania zamówienia.

Terminy realizacji zamówienia ustala się do dnia 15 paździenika 2011 r.

6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków.

Każdy oferent biorący udział w postępowaniu o zamówienie publiczne winien złożyć ofertę i oświadczenie oraz zestawienie ofertowo - cenowe, których wzory przedstawione są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki uczestnictwa w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 pkt 1-4:, oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. art. 24 ust. 1 i 2.

7. Informacja na temat wadium.

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

8. Kryteria oceny i ich znaczenie.

Głównym kryterium oceny jest cena:

cena brutto za demontaż i utylizację 1 tony wyrobów zawierających azbest = 100 %

9. Miejsce i termin składania ofert.

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, pok. Nr 8, do dnia 31 maja 2011 r., do godz. 900.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, pok. Nr 7, dnia 31 maja 2011 r. o godz. 915.

10. Termin związany ofertą.

Termin związania ofertą rozpoczyna się z dniem upływu terminu do składania oferty i trwa przez okres 30 dni.

11. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej. Nie dotyczy.

12. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony innternetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów. Nie dotyczy.

13. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elekrtoniczna. Nie dotyczy.

14.Informację o przewidywanych zamównieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień. Nie dotyczy.

Urząd Gminy Szumowo
ul. 1 Maja 50
18-305 Szumowo

e-mail: sekretariat@szumowo.pl
e-mail: szumowo@szumowo.pl
tel: 864768011, 862244140, 86 2244141

Powrót na początek strony