Menu

Zimowe utrzymanie gróg, ulic, chodników i parkingów.

Przetarg nieograniczony na zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i parkingów na terenie gminy Szumowo w sezonach zimowych 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014.
Untitled

Zarządzenie Nr 59/11

Wójta Gminy Szumowo

z dnia 3 października 2011 r.

w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i parkingów położonych na terenie gminy Szumowo

w sezonach zimowych 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014

Na podstawie art. 10 ust.1 i art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 tekst jednolity), zarządza się, co następuje:

§ 1.

1.Wszczyna się zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i parkingów położonych na terenie gminy Szumowo w sezonach zimowych 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014.

2. Treść ogłoszenia dotyczącego przetargu, o którym mowa w ust. 1 stanowi załącznik do zarządzenia.

§ 2.

Zarządzenie podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Szumowo, zamieszczeniu na stronie internetowej Urzędu Gminy Szumowo oraz portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.

§ 3.

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Gospodarki Przestrzennej
i Inwestycji.

§ 4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załącznik do zarządzenia Nr 59/11

Wójta Gminy Szumowo GPI.271.11.2011 z dnia 3 października 2011 r.

Wójt Gminy Szumowo

ogłasza przetarg nieograniczony na zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i parkingów

położonych na terenie gminy Szumowo w sezonach zimowych 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014

1. Określenie trybu zamówienia.

Zamówienie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust.1 i art. 40 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.).

2. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Gminy Szumowo ug-szumowo.pbip.pl

3. Określenia przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i parkingów położonych na terenie gminy Szumowo w sezonach zimowych 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014 tj. odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi oraz śliskości pośniegowej. Do zwalczania gołoledzi i śliskości pośniegowej należy użyć mieszanki piasko- soli w stosunku 15 procentowym. Wykonawca wyłoniony z przetargu zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zaleceniem Zamawiającego w ciągu 1 godz. od momentu zgłoszenia przez osobę upoważnioną do pełnienia kontroli ze strony Zamawiającego.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Szczegółowy opis części zamówienia przedstawia SIWZ.

Wspólny Słownik Zamówień (PCV)- 90620000-9- usługi odśnieżania, 90630000-2- usługi usuwania oblodzeń.

4. Informacje o możliwościach złożenia oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

5. Termin wykonania zamówienia.

Terminy realizacji zamówienia ustala się do dnia 30 kwietnia 2014 r.

6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków.

Każdy oferent biorący udział w postępowaniu o zamówienie publiczne winien złożyć ofertę, oświadczenie oraz wykaz sprzętu, których wzory przedstawione są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki uczestnictwa w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 pkt 1-4, oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt. 1-4.

7. Informacja na temat wadium. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

8. Kryteria oceny i ich znaczenie.

Głównym kryterium oceny jest cena.

W odniesieniu do zwalczania gołoledzi oraz śliskości pośniegowej- cena brutto za 1 kilometr/metr bieżący posypania = 45%, w odniesieniu do odśnieżania- cena brutto godziny pracy sprzętu= 55%.

9. Miejsce i termin składania ofert.

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, pok. Nr 8, do dnia 12 października 2011 r., do godz 900.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, pok. Nr 7, dnia 12 października 2011 r. o godz 915.

10. Termin związany ofertą.

Termin związania ofertą rozpoczyna się z dniem upływu terminu do składania oferty i trwa przez okres 30 dni.

11. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej. Nie dotyczy.

12. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów. Nie dotyczy.

13. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczną. Nie dotyczy.

14. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających. Nie dotyczy.

Urząd Gminy Szumowo
ul. 1 Maja 50
18-305 Szumowo

e-mail: sekretariat@szumowo.pl
e-mail: szumowo@szumowo.pl
tel: 864768011, 862244140, 86 2244141

Powrót na początek strony