Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wyszomierz Wielki.

Przetarg nieograniczony na remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wyszomierz Wielki.
Untitled

Zarządzenie Nr 91/12

Wójta Gminy Szumowo

z dnia 26 kwietnia 2012 r.

w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wyszomierz Wielki

Na podstawie art. 10 ust.1 i art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.)., zarządza się, co następuje:

§ 1.

1. Wszczyna się zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wyszomierz Wielki.

2. Treść ogłoszenia dotyczącego przetargu, o którym mowa w ust. 1 stanowi załącznik do zarządzenia.

§ 2.

Ogłoszenie podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Szumowo, zamieszczeniu na stronie internetowej Urzędu Gminy Szumowo oraz portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 26 kwietnia 2012 r.

§ 3.

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Gospodarki Przestrzennej
i Inwestycji.

§ 4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załącznik do zarządzenia Nr 91/12

Wójta Gminy Szumowo

GPI.271.1.2012 z dnia 26 kwietnia 2012 r.

Wójt Gminy Szumowo

ogłasza przetarg nieograniczony na remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wyszomierz Wielki

  1. Określenie trybu zamówienia.

Zamówienie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust.1 i art. 40 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.)

2. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Gminy Szumowo ug-szumowo.pbip.pl

  1. Określenia przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.

Przedmiotem zamówienia jest remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wyszomierz Wielki o dł. 1,563 km na działkach 292/3, 286/3, 350, 286/2. Jezdnia posiadać będzie stałą szerokość wynoszącą 5 m. Spadek poprzeczny jezdni daszkowy o nachyleniu 3%, pobocza o szerokości 1 m o spadku poprzecznym 6%.

Konstrukcja nawierzchni:

  • nawierzchnia żwirowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm.

  • pobocza z gruntu niewysadzinowego o grubości 20 cm.

W skład robót drogowych wchodzą:

  • odtworzenie osi tras i ich punktów wysokościowych,

  • wykonanie koryta z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża,

  • wykonanie nawierzchni żwirowej o grubości 20 cm,

  • wykonanie poboczy z gruntu niewysadzinowego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, SST oraz przedmiar robót.

CPV - 45233000 - 9.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składanie ofert częściowych.

4. Informacje o możliwościach złożenia oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

5. Termin wykonania zamówienia.

Terminy realizacji zamówienia ustala się do dnia 31 sierpnia 2012 r.

6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków.

Każdy oferent biorący udział w postępowaniu o zamówienie publiczne winien złożyć ofertę i oświadczenie, których wzory przedstawione są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz kosztorys ofertowy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki uczestnictwa w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 pkt 1-4:, oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. art. 24 ust. 1 i 2.

7. Informacja na temat wadium.

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

8. Kryteria oceny i ich znaczenie.

Głównym kryterium oceny jest cena:

cena brutto za całość zamówienia = 100 %

9. Miejsce i termin składania ofert.

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, pok. Nr 8, do dnia 14 maja 2012 r., do godz. 845.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, pok. Nr 7, dnia 14 maja 2012 r. o godz. 900.

10. Termin związany ofertą.

Termin związania ofertą rozpoczyna się z dniem upływu terminu do składania ofert i trwa przez okres 30 dni.

11. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej. Nie dotyczy.

12. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony innternetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów. Nie dotyczy.

13. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elekrtoniczna. Nie dotyczy.

14.Informację o przewidywanych zamównieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień. Nie dotyczy.

Załącznik

Urząd Gminy Szumowo
ul. 1 Maja 50
18-305 Szumowo

e-mail: sekretariat@szumowo.pl
e-mail: szumowo@szumowo.pl
tel: 864768011, 862244140, 86 2244141

Powrót na początek strony