Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wyszomierz Wielki.
Zarządzenie Nr 91/12
Wójta Gminy Szumowo
z dnia 26 kwietnia 2012 r.
w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wyszomierz Wielki
Na podstawie art. 10 ust.1 i art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.)., zarządza się, co następuje:
§ 1.
1. Wszczyna się zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wyszomierz Wielki.
2. Treść ogłoszenia dotyczącego przetargu, o którym mowa w ust. 1 stanowi załącznik do zarządzenia.
§ 2.
Ogłoszenie podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Szumowo, zamieszczeniu na stronie internetowej Urzędu Gminy Szumowo oraz portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 26 kwietnia 2012 r.
§ 3.
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Gospodarki Przestrzennej
i Inwestycji.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik do zarządzenia Nr 91/12
Wójta Gminy Szumowo
GPI.271.1.2012 z dnia 26 kwietnia 2012 r.
Wójt Gminy Szumowo
ogłasza przetarg nieograniczony na remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wyszomierz Wielki
Określenie trybu zamówienia.
Zamówienie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust.1 i art. 40 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.)
2. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Gminy Szumowo ug-szumowo.pbip.pl
Określenia przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wyszomierz Wielki o dł. 1,563 km na działkach 292/3, 286/3, 350, 286/2. Jezdnia posiadać będzie stałą szerokość wynoszącą 5 m. Spadek poprzeczny jezdni daszkowy o nachyleniu 3%, pobocza o szerokości 1 m o spadku poprzecznym 6%.
Konstrukcja nawierzchni:
nawierzchnia żwirowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm.
pobocza z gruntu niewysadzinowego o grubości 20 cm.
W skład robót drogowych wchodzą:
odtworzenie osi tras i ich punktów wysokościowych,
wykonanie koryta z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża,
wykonanie nawierzchni żwirowej o grubości 20 cm,
wykonanie poboczy z gruntu niewysadzinowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, SST oraz przedmiar robót.
CPV - 45233000 - 9.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składanie ofert częściowych.
4. Informacje o możliwościach złożenia oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia.
Terminy realizacji zamówienia ustala się do dnia 31 sierpnia 2012 r.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków.
Każdy oferent biorący udział w postępowaniu o zamówienie publiczne winien złożyć ofertę i oświadczenie, których wzory przedstawione są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz kosztorys ofertowy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki uczestnictwa w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 pkt 1-4:, oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. art. 24 ust. 1 i 2.
7. Informacja na temat wadium.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
8. Kryteria oceny i ich znaczenie.
Głównym kryterium oceny jest cena:
cena brutto za całość zamówienia = 100 %
9. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, pok. Nr 8, do dnia 14 maja 2012 r., do godz. 845.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, pok. Nr 7, dnia 14 maja 2012 r. o godz. 900.
10. Termin związany ofertą.
Termin związania ofertą rozpoczyna się z dniem upływu terminu do składania ofert i trwa przez okres 30 dni.
11. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej. Nie dotyczy.
12. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony innternetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów. Nie dotyczy.
13. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elekrtoniczna. Nie dotyczy.
14.Informację o przewidywanych zamównieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień. Nie dotyczy.