Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i audiowizualnego dla Szkoły Podstawowej w Srebrnej

Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż sprzętu komputerowego i audiowizualnego dla Szkoły Podstawowej w Srebrnej w ramach rządowego programu "Cyfrowa szkoła"
Untitled

Zarządzenie Nr 126/12

Wójta Gminy Szumowo

z dnia 29 października 2012 r.

w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na dostawę i montaż sprzętu komputerowego i audiowizualnego dla Szkoły Podstawowej w Srebrnej w ramach rządowego programu „Cyfrowa szkoła”.

Na podstawie art. 10 i art. 40 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), zarządza się, co następuje:

§ 1.

1. Wszczyna się zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę i montaż sprzętu komputerowego i audiowizualnego dla Szkoły Podstawowej w Srebrnej w ramach rządowego programu „Cyfrowa szkoła”

2. Treść ogłoszenia dotyczącego przetargu, o którym mowa w ust. 1 stanowi załącznik do zarządzenia.

§ 2.

Ogłoszenie podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Szumowo, zamieszczeniu na stronie internetowej Urzędu Gminy Szumowo oraz portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 29 października 2012 r.

§ 3.

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Gospodarki Przestrzennej
i Inwestycji.

§ 4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załącznik do zarządzenia Nr 126/12

Wójta Gminy Szumowo GPI.271.4.2012 z dnia 29 października 2012 r.

Wójt Gminy Szumowo

ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę i montaż sprzętu komputerowego i audiowizualnego dla Szkoły Podstawowej w Srebrnej w ramach rządowego programu „Cyfrowa szkoła”

  1. Określenie trybu zamówienia.

Zamówienie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 i art. 40 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 Nr 113 poz. 759 z późn. zm.).

2. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Gminy Szumowo ug-szumowo.pbip.pl

3. Określenia przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Szkoły Podstawowej w Srebrnej, montaż oraz konfiguracja sprzętu komputerowego i audiowizualnego w ilości:

-komputer przenośny uczniowski - 16 szt.,

-komputer nauczycielski przenośny - 3 szt.,

-szafka do przechowywania komputerów - 1 szt.,

-urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.,

-tablica interaktywna z systemem mocowania - 1 szt.,

-projektor krótkoogniskowy - 1 szt.,

-głośniki - 1 szt.,

-ekran projekcyjny - 1 szt.,

-wizualizer - 1 szt.,

-kontroler WLAN zarządzający szkolną siecią bezprzewodową - 1 szt.,

-punkt dostępowy - 5 szt.,

-ruter - 1 szt.,

-system do zbierania i analizowania odpowiedzi - 1 szt.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Wspólny Słownik Zamówień CPV - 30.21.31.00-6, 32.41.31.00-2, 32.42.20.00-7, 32.32.20.00-6, 38.65.21.00-1, 44.52.32.00-4, 32.34.24.12-3, 48.70.00.00-5, 30.23.20.00-4, 39.13.40.00-0

4. Informacje o możliwościach złożenia oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

5. Termin wykonania zamówienia.

Wykonanie zamówienia w terminie do 15 grudnia 2012 r.

6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków.

Każdy oferent biorący udział w postępowaniu o zamówienie publiczne winien złożyć ofertę i oświadczenie, których wzory przedstawione są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia a także: Deklaracje zgodności CE dla oferowanych produktów, Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu, Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie certyfikatu ISO 9001, Dokument potwierdzający, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001 lub równoważną, Instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim, Komputery uczniowskie i nauczycielskie muszą spełniać wymogi normy Energy Star 5.0. Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia odpowiadały swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia i zostały prawidłowo ukończone, Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.świadectwo jakości oferowanego oleju opałowego.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki uczestnictwa w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 pkt 1-4, oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt. 1-4.

7. Informacja na temat wadium.

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

8. Kryteria oceny i ich znaczenie.

Głównym kryterium oceny jest cena: Oferowana cena brutto = 100 %.

9. Miejsce i termin składania ofert.

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, pok. Nr 8, do dnia 7 listopada 2012 r., do godz. 845.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, pok. Nr 7, dnia 7 listopada 2012 r. o godz. 900.

10. Termin związania ofertą.

Termin związania ofertą rozpoczyna się z dniem upływu terminu do składania oferty i trwa przez okres 30 dni.

11. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej. Nie dotyczy.

12. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony innternetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów. Nie dotyczy.

13. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elekrtoniczna. Nie dotyczy.

14. Informację o przewidywanych zamówieniach uzupełniających. Nie dotyczy.

Urząd Gminy Szumowo
ul. 1 Maja 50
18-305 Szumowo

e-mail: sekretariat@szumowo.pl
e-mail: szumowo@szumowo.pl
tel: 864768011, 862244140, 86 2244141

Powrót na początek strony