Dostawa oleju opałowego do placówek oświatowych gminy Szumowo
Zarządzenie Nr 118/12
Wójta Gminy Szumowo
z dnia 19 września 2012 r.
w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na dostawę
oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych położonych na terenie gminy Szumowo w sezonie grzewczym 2012/2013.
Na podstawie art. 10 i art. 40 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), zarządza się, co następuje:
§ 1.
1. Wszczyna się zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych położonych na terenie gminy Szumowo w sezonie grzewczym 2012/2013.
2. Treść ogłoszenia dotyczącego przetargu, o którym mowa w ust. 1 stanowi załącznik do zarządzenia.
§ 2.
Ogłoszenie podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Szumowo, zamieszczeniu na stronie internetowej Urzędu Gminy Szumowo oraz portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 19 września 2012 r.
§ 3.
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Gospodarki Przestrzennej
i Inwestycji.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik do zarządzenia Nr 118/12
Wójta Gminy Szumowo
GPI.271.3.2012 z dnia 19 września 2012 r.
Wójt Gminy Szumowo
ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych położonych na terenie gminy Szumowo w sezonie grzewczym 2012/2013.
Określenie trybu zamówienia.
Zamówienie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 i art. 40 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 Nr 113 poz. 759 z późn. zm.).
2. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Gminy Szumowo ug-szumowo.pbip.pl
3. Określenia przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych położonych na terenie gminy Szumowo w sezonie grzewczym 2012/2013 w ilości ok. 80 000 litrów. Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni na terenie gm. Szumowo dla poszczególnych jednostek organizacyjnych:
- Zespołu Szkół w Szumowie (budynek w Szumowie i w Srebrnym Borku),
- Gminnego Przedszkola w Szumowie (budynek w Szumowie),
- Szkoły Podstawowej w Srebrnej (budynek w Srebrnej),
- Szkoły Podstawowej w Pęchratce Polskiej (budynek w Pęchratce Polskiej).
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Wspólny Słownik Zamówień (PCV)- 09.13.51.00-5
4. Informacje o możliwościach złożenia oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia.
Terminy realizacji zamówienia w zależności od potrzeb ustala się do dnia 30 kwietnia 2013 r.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków.
Każdy oferent biorący udział w postępowaniu o zamówienie publiczne winien złożyć ofertę i oświadczenie, których wzory przedstawione są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia a także świadectwo jakości oferowanego oleju opałowego.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki uczestnictwa w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 pkt 1-4, oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt. 1-4.
7. Informacja na temat wadium.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
8. Kryteria oceny i ich znaczenie.
Głównym kryterium oceny jest cena: Oferowana cena brutto jednego litra oleju opałowego = 100 %.
9. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, pok. Nr 8, do dnia 27 września 2012 r., do godz. 845.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, pok. Nr 7, dnia 27 września 2012 r. o godz. 900.
10. Termin związania ofertą.
Termin związania ofertą rozpoczyna się z dniem upływu terminu do składania oferty i trwa przez okres 30 dni.
11. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej. Nie dotyczy.
12. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony innternetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów. Nie dotyczy.
13. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elekrtoniczna. Nie dotyczy.
14. Informację o przewidywanych zamówieniach uzupełniających. Nie dotyczy.