Zarządzenie Wójta Gminy Szumowo
Zarządzenie Nr 119/12
Wójta Gminy Szumowo
z dnia 26 września 2012 r.
w sprawie zmiany zarządzenia Nr 118/12 w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na dostawę oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych położonych na terenie gminy Szumowo w sezonie grzewczym 2012/2013
Na podstawie art. 10 i art. 40 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.)., zarządza się, co następuje:
§ 1.
Punkt 3 załącznika do zarządzenia Nr 118/12 Wójta Gminy Szumowo z dnia 19 września 2012 r. otrzymuje brzmienie:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych położonych na terenie gminy Szumowo w miesiącach październik - grudzień 2012 w ilości ok. 30 000 litrów. Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni na terenie gm. Szumowo dla poszczególnych jednostek organizacyjnych:
- Zespołu Szkół w Szumowie (budynek w Szumowie i w Srebrnym Borku),
- Gminnego Przedszkola w Szumowie (budynek w Szumowie),
- Szkoły Podstawowej w Srebrnej (budynek w Srebrnej),
- Szkoły Podstawowej w Pęchratce Polskiej (budynek w Pęchratce Polskiej).
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składanie ofert częściowych
CPV - 09.13.51.00-5
Punkt 9 załącznika do zarządzenia Nr 118/12 Wójta Gminy Szumowo z dnia 19 września 2012 r. otrzymuje brzmienie:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, pok. Nr 8, do dnia 3 października 2012 r., do godz. 845.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, pok. Nr 7, dnia 3 października 2012 r. o godz. 900.
§ 2.
Ogłoszenie podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Szumowo, zamieszczeniu na stronie internetowej Urzędu Gminy Szumowo oraz portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
§ 3.
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.