Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych.
Zarządzenie Nr 160/13
Wójta Gminy Szumowo
z dnia 29 maja 2013 r.
w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Szumowo.
Na podstawie art. 10 i art. 40 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), zarządza się, co następuje:
§ 1.
1. Wszczyna się zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Szumowo.
2. Treść ogłoszenia dotyczącego przetargu, o którym mowa w ust. 1 stanowi załącznik do zarządzenia.
§ 2.
Ogłoszenie podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Szumowo, zamieszczeniu na stronie internetowej Urzędu Gminy Szumowo oraz portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 29 maja 2013 r.
§ 3.
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Rolnictwa i Ochrony Środowiska.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik do Zarządzenia Nr 160/13
Wójta Gminy Szumowo
z dnia 29 maja 2013 r.
GPI.271.1.2013
Wójt Gminy Szumowo
ogłasza przetarg nieograniczony na usługę: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Szumowo
Określenie trybu zamówienia.
Zamówienie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust.1 i art. 40 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Gminy Szumowo ug-szumowo.pbip.pl
Określenia przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych powstałych i zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Szumowo w okresie od 01.07.2013 r. do 31.12.2014 r.,
Szczegółowy zakres zamówienia stanowi Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składanie ofert częściowych.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)- 90500000-2, 90512000-9, 90513100-7, 90533000-2
Informacje o możliwościach złożenia oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin wykonania zamówienia.
Wymagany termin wykonania zamówienia: od 01. 07. 2013 r. do 31.12.2014 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków.
Każdy oferent biorący udział w postępowaniu o zamówienie publiczne winien złożyć ofertę oraz oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w pkt VI SIWZ.
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki uczestnictwa w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 pkt 1-4:, oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. art. 24 ust. 1 i 2.
Informacja na temat wadium.
Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) do dnia 05.06.2013 roku do godziny 15:00.Wadium można wnosić w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Szumowie Nr 85 8770 0004 0000 0677 2000 0040 z dopiskiem „wadium - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Szumowo”
Kryteria oceny i ich znaczenie.
Głównym kryterium oceny jest cena:
cena brutto = 100 %
Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, pok. Nr 8, do dnia 06 czerwca 2013 r., do godz. 9:00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, pok. Nr 7, dnia 06 czerwca 2013 r. o godz. 9:15.
Termin związania ofertą.
Termin związania ofertą rozpoczyna się z dniem upływu terminu składania ofert i trwa przez okres 30 dni.
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej. Nie dotyczy.
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów. Nie dotyczy.
Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna. Nie dotyczy.
Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień. Nie dotyczy.