Menu

Realizacja projektu „Nauka szansą na udany start w przyszłość”

Przetarg nieograniczony na realizację projektu „Nauka szansą na udany start w przyszłość”
Zarządzenie Nr 160/13

Zarządzenie Nr 185/13

Wójta Gminy Szumowo

z dnia 23 sierpnia 2013 r.

w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na realizację projektu

Nauka szansą na udany start w przyszłość”

Na podstawie art. 10 i art. 40 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), zarządza się, co następuje:

§ 1.

1. Wszczyna się zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na realizację projektu

Nauka szansą na udany start w przyszłość”.

2. Treść ogłoszenia dotyczącego przetargu, o którym mowa w ust. 1 stanowi załącznik do zarządzenia.

§ 2.

Ogłoszenie podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Szumowo, zamieszczeniu na stronie internetowej Urzędu Gminy Szumowo oraz portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 23 sierpnia 2013 r.

§ 3.

Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.

§ 4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załącznik do zarządzenia Nr 185/13

Wójta Gminy Szumowo

GPI.271.2.2013 z dnia 23 sierpnia 2013 r.

Wójt Gminy Szumowo

ogłasza przetarg nieograniczony na realizację projektu

Nauka szansą na udany start w przyszłość”

1. Określenie trybu zamówienia.

Zamówienie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 i art. 40 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 Nr 113 poz. 759 z późn. zm.).

2. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Gminy Szumowo ug-szumowo.pbip.pl

3. Określenia przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych oraz dostawy pomocy dydaktycznych w ramach indywidualizacji nauczania dla dzieci z klas I-III szkół podstawowych z Gminy Szumowo w okresie od 1 września 2013r. do 30 czerwca 2014r., zgodnie z wykazem zajęć stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

Zamówienie jest realizowane w ramach projektu "Nauka Szansą na udany start w przyszłości" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX POKL.

Szczegółowy zakres zamówienia stanowi Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Wspólny Słownik Zamówień (PCV)- 80.00.00.00-4.

4. Informacje o możliwościach złożenia oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

5. Termin wykonania zamówienia.

Wymagany termin wykonania zamówienia: termin realizacji dostawy 30 dni od dnia podpisania umowy, termin realizacji zajęć od 1.09.2013 r. do 30 czerwca 2014 r.

6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków.

Każdy oferent biorący udział w postępowaniu o zamówienie publiczne winien złożyć ofertę i oświadczenia, których wzory przedstawione są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki uczestnictwa w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 pkt 1-4, oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2.

7. Informacja na temat wadium.

1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

8. Kryteria oceny i ich znaczenie.

Głównym kryterium oceny jest cena:

Oferowana cena brutto = 100 %.

9. Miejsce i termin składania ofert.

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, pok. Nr 8, do dnia 3 września 2013 r., do godz. 900.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, pok. Nr 7, dnia 3 września 2013 r. o godz. 915.

10. Termin związania ofertą.

Termin związania ofertą rozpoczyna się z dniem upływu terminu do składania oferty i trwa przez okres 30 dni.

11. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej. Nie dotyczy.

12. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony innternetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów. Nie dotyczy.

13. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elekrtoniczna. Nie dotyczy.

14. Informację o przewidywanych zamówieniach uzupełniających. Nie dotyczy.

Załącznik

Urząd Gminy Szumowo
ul. 1 Maja 50
18-305 Szumowo

e-mail: sekretariat@szumowo.pl
e-mail: szumowo@szumowo.pl
tel: 864768011, 862244140, 86 2244141

Powrót na początek strony