Menu

Wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi gm. poł. w miejsc. Ostrożne oraz remont drogi w Krajewo B.

Przetarg nieograniczony na wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi gminnej położonej w miejscowości Ostrożne oraz remont drogi gminnej położonej w miejscowości Krajewo Budziły gmina Szumowo
Untitled

Zarządzenie Nr 189/13

Wójta Gminy Szumowo

z dnia 12 września 2013 r.

w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi gminnej położonej w miejscowości Ostrożne oraz remont drogi gminnej położonej w miejscowości Krajewo Budziły gmina Szumowo

Na podstawie art. 10 ust.1 i art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013 r. poz. 907 j.t.)., zarządza się, co następuje:

§ 1.

1. Wszczyna się zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi gminnej położonej w miejscowości Ostrożne oraz remont drogi gminnej położonej w miejscowości Krajewo Budziły gmina Szumowo.

2. Treść ogłoszenia dotyczącego przetargu, o którym mowa w ust. 1 stanowi załącznik do zarządzenia.

§ 2.

Ogłoszenie podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Szumowo, zamieszczeniu na stronie internetowej Urzędu Gminy Szumowo oraz portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 12 września 2013 r.

§ 3.

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Gospodarki Przestrzennej
i Inwestycji.

§ 4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załącznik do zarządzenia Nr 189/13

Wójta Gminy Szumowo

GPI.271.3.2013 z dnia 12 września 2013 r.

Wójt Gminy Szumowo

ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie nawierzchni bitumicznej

drogi gminnej położonej w miejscowości Ostrożne oraz remont drogi gminnej położonej w miejscowości Krajewo Budziły gmina Szumowo

  1. Określenie trybu zamówienia.

Zamówienie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust.1 i art. 40 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013.907 j.t.)

2. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Gminy Szumowo ug-szumowo.pbip.pl

  1. Określenia przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni bitumicznej na drogach gminnych położonych na terenie gminy Szumowo:

- Ostrożne - długość 713,80 m, szer. 4 m i gr. 5 cm (2+3) o łącznej powierzchni ok. 2855,2 ,

- Krajewo Budziły - długość 80 m, szer. 5m i gr. 5 cm (2+3) o łącznej powierzchni ok.400 .

Technologia wykonania robót przewiduje jej prowadzenie w dwóch etapach:

- I etap - wyrównanie oraz korekta spadków poprzecznych (gr. warstwy 2 cm.)

- II etap - wykonanie warstwy ścieralnej (gr. warstwy 3 cm.).

Przedmiary robót i kosztorysy ofertowe stanowią załączniki do SIWZ.

CPV - 45233220 - 7.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składanie ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4. Informacje o możliwościach złożenia oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

5. Termin wykonania zamówienia.

Terminy realizacji zamówienia ustala się do dnia 31 października 2013 r.

6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków.

Każdy oferent biorący udział w postępowaniu o zamówienie publiczne winien złożyć ofertę, oświadczenie, których wzory przedstawione są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz kosztorys ofertowy.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki uczestnictwa w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 pkt 1-4:, oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. art. 24 ust. 1 i 2.

7. Informacja na temat wadium.

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

8. Kryteria oceny i ich znaczenie.

Głównym kryterium oceny jest cena:

cena brutto za całość zamówienia = 100 %

9. Miejsce i termin składania ofert.

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, pok. Nr 8, do dnia 27 września 2013 r., do godz. 845.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, pok. Nr 7, dnia 27 września 2013 r. o godz. 900.

10. Termin związany ofertą.

Termin związania ofertą rozpoczyna się z dniem upływu terminu do składania oferty i trwa przez okres 30 dni.

11. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej. Nie dotyczy.

12. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony innternetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów. Nie dotyczy.

13. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elekrtoniczna. Nie dotyczy.

14.Informację o przewidywanych zamównieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień. Nie dotyczy.

Urząd Gminy Szumowo
ul. 1 Maja 50
18-305 Szumowo

e-mail: sekretariat@szumowo.pl
e-mail: szumowo@szumowo.pl
tel: 864768011, 862244140, 86 2244141

Powrót na początek strony