Menu

Zakup fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP w Szumowie

Przetarg nieograniczony na zakup fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP w Szumowie....
Untitled

Uchwała 3/13

Zarządu Ochotniczej Straży Pożarnej w Szumowie

z dnia 1 lipca 2013 r.

w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na zakup fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP w Szumowie

Na podstawie art. 10 ust.1 i art. 40 ust. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), uchwala się, co następuje:

§1. 1. Wszczyna się zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na „Zakup fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP w Szumowie”

2. Treść ogłoszenia dotyczącego przetargu, o którym mowa w ust. 1 stanowi załącznik do uchwały.

§2. Ogłoszenie podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Szumowo, zamieszczeniu na stronie internetowej Urzędu Gminy Szumowo oraz portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.

§3. Powołuje się komisję przetargową w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na zakup fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP w Szumowie w składzie:

1) Jarosław Polak - Przewodniczący Komisji;

2) Ireneusz Pieciak- Zastępca Przewodniczącego Komisji;

3) Bernadeta Werpachowska - Sekretarz Komisji.

§4. Wykonanie uchwały powierza się Prezesowi Ochotniczej Straży Pożarnej w Szumowie.

§5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załącznik do Uchwały Nr 3/13

Zarządu OSP w Szumowie

ZP/2/OSP/2013 z dnia 1 lipca 2013 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Przedmiot zamówienia:

Zakup fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego

z napędem 4x4 dla OSP w Szumowie”

Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJACY

1. NAZWA I ADRES:

Nazwa: Ochotnicza Straż Pożarna w Szumowie

NIP: 723-12-81-422

REGON: 45017463900000

Telefon kontaktowy: 608-49-05-13

2. RODZAJ ZAMAWIAJACEGO:

Ochotnicza Straż Pożarna w Szumowie - stowarzyszenie posiadające osobowość prawną.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. OPIS:

1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP w Szumowie.

1.2. Rodzaj zamówienia: dostawa.

1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach planowanej inwestycji przewiduje się zakup nowego średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego z napędem 4x4. Samochód musi posiadać Świadectwo Dopuszczenia Wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, spełniające wymagania techniczno- użytkowe określone w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania tych wyrobów do użytkowania, wydane przez Centrum Naukowo- Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie. Szczegółowy zakres prac został określony w załączniku nr 4 do SIWZ.

1.4. Wspólny słownik zamówień (CPV): 34.14.42.10-3 Wozy strażackie

1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

1.7. Czy dopuszcza się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

2. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres do: 20.09.2013 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

1. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

2. WARUNKI UDZIAŁU

2.1. Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział dostawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i warunki dodatkowe określone w SIWZ.

2.2. Sposób dokonywania oceny spełniania powyższych warunków: na podstawie złożonych dokumentów.

2.3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć dostawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Oferta musi zawierać następujące dokumenty:

a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.

b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

c) Wypełniony druk „Oferta”.

d) Oświadczenie o spełnianiu warunków postępowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp.

e) Parafowany projekt umowy.

f) Wypełniony druk „Minimalne wymagania dla fabrycznie nowego średniego samochodu

ratowniczo - gaśniczego na podwoziu z napędem 4 x 4 ”

g) Wypełniony druk „Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech latach dostaw”.

SEKCJA IV: PROCEDURA

1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

1.1. Tryb udzielania zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

2. KRYTERIA OCENY OFERT

2.1. Kryteria oceny ofert: Najniższa cena.

2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

3. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

3.1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ug-szumowo.pbip.pl

Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, 18-305 Szumowo, pok. nr 7.

3.2. Termin i miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia: 9.07.2013 r. do godz. 9.00, miejsce Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, 18-305 Szumowo, pok. nr 8.

3.3. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 9.07.2013 r., godzina 9.15, Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, 18-305 Szumowo, pok. nr 7.

3.4. Termin związania ofertą: Okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Urząd Gminy Szumowo
ul. 1 Maja 50
18-305 Szumowo

e-mail: sekretariat@szumowo.pl
e-mail: szumowo@szumowo.pl
tel: 864768011, 862244140, 86 2244141

Powrót na początek strony