Strona utworzona 2006-11-20

1. Rejestry aktów stanu cywilnego - niedostępny (aby uzyskać dane z tego rejestru należy złożyć wniosek o udostępnienie danych do sekretariatu Urzędu Gminy). 2. Ewidencja dochodów i wydatków gminy - dostępny (patrz tutaj). 3. Ewidencja działalności gospodarczej - dostępny w Urzędzie Gminy. 4. Ewidencja osób pełniących służbę w formacjach obrony cywilnej - niedostępne. 5. Ewidencja Szkół - patrz jednostki organizacyjne. 6. Ewidencje podatników fizycznych i prawnych - niedostępne. 7. Rejestr przepisów prawa miejscowego - dostępne w sekretariacie Urzędu (patrz prawo miejscowe). 8. Rejestr przedpoborowych - niedostępny. 9. Rejestr przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków - dostępny. 10. Rejestr uchwał Gminy Szumowo - dostępny w Urzędzie Gminy. 11. Rejestr wniosków i interpelacji Radnych - dostępny. 12. Rejestr wniosków i opinii komisji - dostępny 13. Rejestr wniosków o sporządzenie lub zmianę miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - dostępny. 14. Rejestr wpływu specjalnego rodzaju - niedostępny. 15. Rejestr wyborców - niedostępny. 16. Rejestr wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu - dostępny. 17. Rejestr zarządzeń Wójta Gminy Szumowo - dostępny. 18. Wykaz osób o nieuregulowanym stosunku do służby wojskowej- niedostępny. 19. Wykaz poborowych - niedostępny. 20. Zbór danych osobowych stałych mieszkańców - niedostępny. 21. Zbiór danych osób zameldowanych na pobyt czasowy do 2 miesięcy -niedostępny. 22. Zbiór danych osób zameldowanych na pobyt czasowy ponad 2 miesiące - niedostępny 23. Zbiór PESEL - niedostępny. 24. Ewidencja naliczeń opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego- niedostępny. 25. Rejestr osób którym wydano poświadczenia bezpieczeństwa związancyh z dostępem do informacji niejawnych - dostępny. 26. Archiwum zakładowe - dostępne na wniosek.
Urząd Gminy Szumowo
ul. 1 Maja 50
18-305 Szumowo

e-mail: sekretariat@szumowo.pl
e-mail: szumowo@szumowo.pl
tel: 864768011, 862244140, 86 2244141

Powrót na początek strony